سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3035GW

 ساید بای ساید اسنوا سری گالری 35 فوت مدل SN8-3035GW

اگر به دنبال یک ساید  باکیفیت و به روز هستید، یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3035 انتخاب بسیار خوبی می باشد. امروزه یخچال فریزر در زندگی روزمره ما نقش به سزایی دارد چرا که با استفاده از آن می توان از مواد غذایی و آشامیدنی به مدت طولانی نگهداری کرد. انواع مختلفی از یخچال فریزر ها در بازار وجود دارند که شامل یخچال فریزر دو قلو، ساید بای ساید، فریزر تک، یخچال تک، یخچال فریزر بالا و یخچال فریزر پایین می شود. ساید بای ساید اسنوا سری گالری 35 فوت مدل SN8-3035GW یکی از ساید بای ساید های با کیفیت برند اسنوا است. نوع کمپرسور از نوع کم مصرف (اینورتر) و گرید مصرف انرژی آن +A می باشد.یخچال ساید بای ساید اسنوا سری گالری 35 فوت مدل SN8-3035GW مجهز به سیستم سرمایش هوشمند شده است که این سیستم سبب می شود سرما را به صورت یکنواخت در فضای یخچال پخش شود و داخل یخچال به یک اندازه سرد می شود در نتیجه مواد غذایی برای مدت طولانی تری تازه باقی خواهند ماند. حتی اگر غذا های مختلف در یخچال قرار دهید ، بوهای آن ها با یکدیگر ترکیب نخواهد شد و مزه ی غذا ها عوض نمی شود چرا که در یخچال ساید اسنوا فیلتر سه لایه ی قوی تعبیه شده که همه ی باکتری ها، و بوهای ناخوشایند از مواد غذایی را از بین می برد. در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید .

این ساید بای ساید 35 فوت بوده یخساز و آبسردکن آن به صورت اتوماتیک و متصل به آب شهری می باشد. یخچال فریزر SN8-3035 دارای محفظه نگهداری گوشت می باشد که بدون یخ زدگی گوشت را تا مدتی در دمای 4 درجه برایتان تازه نگه میدارد، این محصول به رنگ سفید متالیک بوده و نوع صفحه نمایش آن از نوع لمسی می باشد.

همچنین این محصول دارای قابلیت های دیگری مانند قفل کودک، پنل لمسی، دارای خرد کن یخ، سیستم ضد رطوبت، فیلتر تصفیه آب، لامپ LED، اخطار باز ماندن درب، سیستم سرمایش و انجماد سریع، ضدبرفک و سیستم تهویه هوا میباشد که از هر نظر نیاز مصرف کننده را برطرف کرده است.

باز و بسته کردن درب زیاد یخچال معمولا باعث هدر رفت مقدار زیاد انرژی میشود، درب سوم که با ظاهری بسیار زیبا و هوشمندانه برای این محصول تعبیه شده این مشکل را برطرف کرده بنابراین شما بدون باز کردن درب اصلی یخچال میتوانید دسترسی به مواد غذایی داخل یخچال داشته باشید و از هدر رفت انرژی جلوگیری کنید. همچنین با سیستم باز تابش سرما بطری های نوشیدنی را کاملا خنک نموده و در مصرف انرژی هم صرفه جویی میشود.کمپرسور (موتور) یخچال ساید 35 فوت اسنوا 124 ماه ضمانت دارد که با خیال راحت میتوان آن را انتخاب نمود.

 

 

برخی از ویژگی های کلیدی این یخچال عبارتند از:

·        ظرفیت 35 فوت مکعب که فضای زیادی برای مواد غذایی و نوشیدنی فراهم می کند.

·        یخساز و آبسردکن داخلی که به شما امکان می دهد به راحتی به آب و یخ خنک دسترسی داشته باشید.

·        سیستم خنک کننده دوگانه که به حفظ طراوت مواد غذایی شما برای مدت طولانی تری کمک می کند.

·        قفسه های قابل تنظیم و کشوها که به شما امکان می دهند فضای داخلی یخچال را به دلخواه خود تنظیم کنید.

·        روکش ضد لک که تمیز کردن آن آسان است.

 

 

سیستم های کاربردی در یخچال ساید بای ساید اسنوا

ساید بای ساید اسنوا مجهز به سه محفظه ی جدا از هم می باشد که می توانید برای نگهداری انواع مواد غذایی مانند خوراکی و غذای کودک، مواد غذایی روزانه و... از آن استفاده کنید. هوم بار یا بار خانگی که بر روی درب یخچال طراحی شده به شما امکان دسترسی آسان به بطری های آب یا نوشیدنی های دیگر را می دهد. آب سردکن و یخ ساز از دیگر امکانات ساید بای ساید 35 فوت اسنوا است با قرار گرفتن آب سرد کن در دستگاه دیگر درب یخچال را زیاد باز و بسته نخواهیم کرد و همیشه به آب خنک در دسترس شماست. از فناوری های دیگر این محصول می توان به حسگر هوشمند تشخیص دمای بیرونی، حالت کاهش مصرف انرژی هوشمند ، سیستم کاهش صدا در شب و سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر اشاره کرد. کمپرسور (compressor) این مدل یخچال اسنوا از نوع اینورتر دیجیتال می باشد که قابلیت کارکرد پنج سطح و عملکرد بهینه را دارد و همچنین مصرف انرژی و هزینه برق را نیز تا ‏ 23 درصد کاهش می دهد.

 

 

 

 

کابین یخچال و فریزر

مشخصات یخچال

·        گنجایش یخچال: 494لیتر

·        تعداد طبقات یخچال : 5 عدد

·        تعداد طبقات درب یخچال :6 عدد

·        تعداد کشو : 2 عدد

 

مشخصات فریزر

·        گنجایش فریز: 277لیتر

·        تعداد طبقات فریزر : 4 عدد

·        تعداد طبقات درب فریزر : 3 عدد

·        تعداد کشوی فریزر : 3 عدد

 

 

مشخصات کلی

نمودار مصرف انرژی :A+

وزن: 120کیلوگرم

گنجایش کل به فوت:35 فوت

ارتفاع : 181 سانتی متر

عمق : 91 سانتی متر

پهنا : 92 سانتی متر

نوع مقاومت در برابر برفک : نوفراست

 

 

 

این یخچال دارای مزایای متعددی از جمله موارد زیر است:

·        جادار است و فضای ذخیره سازی زیادی را فراهم می کند.

·        دارای یخساز و آبسردکن داخلی است که برای راحتی بسیار مناسب است.

·        دارای کشوهای با رطوبت کنترل شده است که به حفظ تازگی محصولات برای مدت طولانی تری کمک می کند.

·        دارای قفسه های شیشه ای قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد فضای ذخیره سازی را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید.

·        دارای روشنایی داخلی LED است که به شما امکان می دهد به راحتی داخل یخچال را ببینید.

·        دارای رتبه Energy Star است، به این معنی که از نظر انرژی کارآمد است و می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه های برق کمک کند.

 

 

 

اما این یخچال دارای برخی معایب نیز می باشد از جمله:

·        قیمت بالا

·        عدم وجود قابلیت اتصال به اینترنت

·        صدای نسبتا زیاد

 

 

 

کلام آخر

در مجموع یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3035GWیخچال باکیفیت و جاداری است که برای خانواده های بزرگ ایده آل است. این یخچال دارای مزایای متعددی از جمله جادار بودن، کم مصرف بودن، مجهز بودن به سیستم های سرمایش و انجماد سریع و آبسردکن و یخساز اتوماتیک می باشد. اما قیمت بالا، عدم وجود قابلیت اتصال به اینترنت و صدای نسبتا زیاد از جمله معایب این یخچال هستند.